Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-10, 11:52   #12
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Kan dere si om dette er riktig?

Opprinnelig lagt inn av Tussi74, her.

Jeg er desverre allergisk mot egg... så jeg går glipp av mye god mat der...

Frokost/lunsj:
salat med: Bogskinke/kylling og kinakål. Rømme.(evt rester fra middag i går) Vann, kaffe

Middag: 1 Kotelett eller halv kylling, blomkål gratinert med ost. Evt salat og rømme...

Kvelds: Rester.... Mengde som middag...

Koser meg med baconsvor inneimellom Ellers drikker jeg en del kaffe og pepsi max

Baconsvor (og annen salt mat) kan binde vann i kroppen - og "hindre" vektnedgang. (fett vil nok bli borte, men det gir ikke store utslag på vekta pga vannet)
Ellers synes jeg det var lite grønnsaker og lite fett. Det er i hovedsak fra grønnsakene du skal få i deg 15 gram karber om dagen.

Og jeg understreker at 1/2 kg ned i uken er en helt fin vektnedgang. Du har jo brukt mer enn en uke på å gå opp i vekt??
Og hvis det er 6 mnd siden du fødte, så er det nok enda ikke heeelt i orden med hormoner og slikt i kroppen. Hvis du fullammer, anbefales det ikke at du er i ketose.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat