Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-11, 08:25   #496
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Opprinnelig lagt inn av Kristin_B, her.

Tittei!
Får melde meg inn jeg også! Har nettopp gjennomført dag 4 på level 1. Heldigvis var det litt lettere enn i går. I dag satte jeg meg ned og så på level 2 etterpå, og kan ikke fatte og begripe hvordan jeg skal klare de øvelsene Så frem til å komme halvveis og begynne å se en ende på det, men nå vil jeg bare være level 1 forever

Åh, det går så bra atte!!
Jill sier jo at vi klarer mer enn vi tror (og at vi kommer ikke til å dø av dette, hehe) og at vi må pushe grensene. Det er da vi får forandring.

Start med Natalies øvelser, gjør så mange du klarer, gå rett over på Anitas øvelser. På rep'en gjør du det samme. Du skal se at du klarer 1 eller 2 ganger mer på Natalie andre gangen.
F.eks der vi skulle hoppe doble tauhopp, delte jeg opp: jeg hoppet 10 doble, 10 enkle osv. Så 12 doble-10 enkle-12 doble...
Man klarer alltids litt til (hvis man er frisk, vel å merke).
Lykke til!!

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat