Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-11, 11:27   #5
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: kanskje totalforbud mot sukker ikke passer alles kropper

Alleveo er vel ikke lavkarbo - men lavkalori såvidt jeg kan se på sidene deres... så om du har spist lavkalori og er i sultemodus i kroppen og så begynner på ketolyse/skaldeman med lite karbo og mye fett er det ikke rart kroppen din reagerer... hvor lenge har du spist lavkarboish? (altså når sluttet du med alleveo og gikk over til ketolyse/skaldeman?).
Det kan også ta et par uker og vel så det før kroppen kommer igang med fettforbrenningen - og det vil ta lengre tid før hormonbalansen er i orden om du har spist very low kalori på forhånd... vet det er flere andre her inne også som kommer fra pulverkurer og som skal over på lavkarbo og det tar litt tid i starten

Du har litt samme symptomer som meg - jeg ville dratt til legen og fått en skikkelig sjekk av vitamin- og mineralnivåene i kroppen din hvis du er usikker. Løsningen er ihvertfall ikke å pakke i seg sukker... og potetgull... spis da heller et par brødskiver og litt bønner og en frukt om dagen istedet.

Jeg har spist lavkarbo 1.5 år og er ganske sikker på at det ikke er kostholdet som skyldes mine mangler på bla jern

Edit: Så først nå at du rakk å svare før jeg var ferdigskrevet - da vil jeg anbefale en legetime, lavt på jern kan gi symptomene du har feks, men få en sjekk du

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat