Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-10, 13:45   #97
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Du blir glemsk av lavkarbo

Med fare for at jeg allerede har sagt dette tidligere i tråden - jeg spiser under 20 gram pr dag, som oftest kun 10 gram de siste par mnd fordi jeg er matlei og da går det mye i skaldemans med lite grønnsaker.

Jeg fungerer godt faktisk på trening - jeg kan gå/jogge lenge, og jeg er blitt sinnsykt sterk! Fått ny pt og hun har kjørt tester - og det ligger LAAAANGT over der jeg "sluttet" da jeg tok pause i påska med styrke.
Som tråden sier da - så sliter jeg litt med dårlig husk, dette er utfordrende i hverdagslivet og på jobb. I tillegg er jeg veldig treeeeg på trening - pt'n min synes det er kult at jeg aldri går tom - jeg må bare ha litt lengre tid på å få løftet vektene... så for meg ønsker jeg å øke på til kanskje 40-50 om dagen for å se om dette kan gjøre noe med tregheten min
Og jeg har holdt på i 15 mnd nå...

Som en liten snedig sak: Jeg har "glemt" ()å spise vitamintilskuddene anbefalt på ketolyse et par mnd nå - omtrent like lenge som jeg har stått stille. Uten å foregripe noe særlig enda - jeg har spist disse fra mandag som var og vekta har begynt å røre på seg nedover... det KAN ha sammenheng med at jeg har spist mindre når jeg bare har vært hjemme med bihulebetennelse denne siste uka også - men når jeg er på jobb og trener og spiser mer så burde vel ikke det ha noe særlig å si?

Tiden vil vise

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat