Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-12, 23:57   #16
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Test og bruk av Tanita BC-601 Body fitness vekt

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Har lest dette selv Gracella, men er som du sier, sikkert ikke nøyaktig nok, men den ble kalibrert mot vekt/kroppsanalysen de har på Haukeland sykehus til 100 000,- så jeg vil tro den er nøyaktig nok for en privatbruker. Står også i bruksanvisningen at det er viktig at vekten står på samme plass hver gang man veier seg og at alt er likt fra gang til gang. Starter du veie deg om morgenen, så bør du fortsette med det. Er man opptatt av vekten i kg så vei deg om morran ;-) er du opptatt av væske så vei deg om kvelden. Fettprosenten er temmelig lik.

Ja, jeg tenkte bare jeg skulle forklare forskjellen på en vekt uten håndtak mot en vekt med (tanita).
Det er jo noen kronasjer i forskjell og da bør man vite hva vekten måler/forteller deg.
Jeg har en tanitavekt, men jeg bruker den mest til å bare vise vekten. En body-scan blir det ca hvert halvår

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat