Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-11, 09:50   #25
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kari J. - Lavkarbo er bortkastet

Opprinnelig lagt inn av MieMari, her.

Hehe. Jeg liker Kari jeg Dessverre er det slik at mange spiser myyye og ikke beveger seg. Noen trenger et skikkelig spark bak!

Jo, men det er ingen sammenheng nødvendigvis mellom det du sier der og påstanden om at lavkarbo er "bortkastet"...

Jeg kjenner dessuten mange slanke "utrente" mennesker som spiser det de vil og aldri trener og allikevel klarer og holde vekta under kontroll... og jeg kjenner mange småtjukke som spiser riktig og trener mye uten og klare og gå ned i vekt.
For disse er faktisk lavkarbo et GODT alternativ!

Dessuten, går man ned i vekt og blir kvitt en del plager er det lettere og trene. Jeg får kraftige smerter etter hver trening de første ukene jeg starter og trene, men har etter mange år lært at litt smertestillende jevnt disse par ukene, avhjelper nok til at jeg holder ut lenge nok til å fortsette å trene... ikke alle kjenner kroppen sin godt nok til å fortsette og presse seg til å gjøre noe som gir smerter - og ikke alle BØR gjøre dette før de har fått avklart hva smertene kommer fra.

Jeg trener fordi jeg liker og kjenne at kroppen fungerer - men trening har ALDRI gjort noe for vekten i mitt tilfelle. Om noe stanser trening opp enhver vektreduksjon.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat