Vis enkelt innlegg
Gammel 22-12-10, 22:27   #25
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Jeg har merket 3 bivirkninger på Skaldeman ...

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Magnesium i for store doser, fører til diare som igje kan føre til dehydrering! Selverfart Ta en blodprøve for å sjekke verdiene

Har ikke diare. Har chrons - og er stort sett symptomfri så jeg merker kjapt om diareen tar overhånd. 600 mg anser jeg ikke for stor dose heller da HAR drukket noe mindre vann den siste tiden - 20 minus frister ikke så mye til vanndrikking av en eller annen grunn, så det sammen med den strenge kulden kan kanskje være årsak til krampene? Hvem vet Har slitt med "opphengt immunsystem" pga virusinfeksjon de siste 2-3 mnd så det har sikkert også en innvirking... sukk... det er alltid noe å klage over

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat