Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-11, 20:46   #8
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kalorier pr dag

Opprinnelig lagt inn av hope10, her.

Er skikkelig i undrings hjørnet idag, å har søkt endel her inne å sett, men lurer bare på (selv om jeg vet at vi ikke skal telle kalorier osv) hvor mange kalorier ligger du på ca hver dag?

Hva er "vanlig" på ketolyse? Vet at nybegynnere ikke skal bry seg om det, men lurer bare likevel, da jeg så at jeg ligger på 1326 kcal idag..

Er det noen nedre, evt øvre grense, det anbefales at man skal være mellom, å i tilfelle hvilke?

Jeg har mye å si om kcal - men nøyer meg med å si at jeg tror det viktigste er å ikke spise FOR LITE Noen går ned på lavkarbo med enormt kcal-inntak - andre må ganske langt ned i kcal for å gå ned.

Jeg kunne ønske meg en vitenskapelig diskusjon rundt dette med kcal og lavkarbo - feks i VOF. Spørs om jeg må sende en epost til VOF og spørre om de kan si noe om dette temaet

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat