Tråd: Motivasjon
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-08, 08:44   #3
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Motivasjon

Opprinnelig lagt inn av annemarta, her.

... jeg føler meg tykkere enn noen gang. Og selvforakten jeg har kjent på så mange ganger tildligere i forhold til mat/vekt/kropp er på vei tilbake etter 8 måneders fravær .....

Her kommer du jo med mye av motivasjonen din selv, men med en "negativ vri".
Skriv opp alt det positive som skjedde med deg da du gikk på ketolyse og hvor godt du hadde det med deg selv og kroppen din .
Si til deg selv hver dag: Jeg ønsker å ha det godt, og jeg vet at ketolyse kan hjelpe meg til å ha det bra.

Dette klarer du fint!!

Les boka en gang til, kast ut all usunn mat fra kjøleskapet, sett opp en ukesplan.
Lag et par lavkarbopizzaer eller noe annet godt som du fryser ned og har klar til helgen. Ha alltid kokte egg, ost og skinke i kjøleskapet slik at du kan
småspise litt hvis du er sulten.

Lykke til, det kommer til å gå så fint.
Vi er her alle sammen og kan hjelpe

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat