Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-11, 23:27   #22
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Lurer på å ta en pause...

Opprinnelig lagt inn av ninasov, her.

takk for oppmuntrende ord... jeg hopper på ketolyse på mandagen igjen, for dette høykarbo-greiene har jeg ikke godt av kjenner jeg... i dag tror jeg at jeg har vært på do 10 ganger. skikkelig vondt i magen og løs mage. dette gidder jeg ikke mer, altså... så i morgen skal jeg tenke over hva jeg skal handle inn til uken sånn at jeg skal klare å holde meg til dette videre...

Ville bare sende en oppmuntringshilsen til deg - regner med at du allerede gleder deg til mandag om du plages slik med magen i dag. Dette klarer du fint skjønner du, du må bare bruke den tiden det tar til å finne "din" måte å gjøre dette på. Og DER kommer dette fantastiske forumet inn som støttespillere og hjelpere Vi heier på deg alle sammen! (Snakker for alle jeg nå da, regner med det går greit hehe)

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat