Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-11, 14:20   #1
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Kast ut badevekta-kampanje!

Lurer på om vi alle burde kastet badevekta UT jeg! Innføre målebånd istedet? Vi som er litt småtjukke vil jo både kjenne på klær og se i speilet at noe har forandret seg - så TRENGER vi EGENTLIG denne hersens vekta?

Denne ofte digitale innretning med evne til å påvirke dagens humør og motivasjon hinsides noe annet? At noe dødt kan ha sånn påvirkning på et varmt, levende menneske? Et oppegående, resonnerende menneske med all kunnskap det trenger for å nå sine mål?

Den drittvekta kødda til min morgen ved og vise 700 g ned fra i går. Dumme dumme meg gikk på en gang til etter å ha dusjet - og da viste den hva? Jepp - samme som i går. Jeg kjente jeg ble sint PÅ MEG SELV fordi jeg gikk på en gang til! Makan til idiotisk hypnotisk evne har vel ingen klart og finne opp verken før eller senere

Jeg starter: Jeg skal veie meg i morgen tidlig, siden det er en uke siden "nytt opplegg" ble påbegynt, og så skal jeg ikke veie meg på en hel måned! Vekta går innerst inn i garderobeskapet.

Noen som blir med? Tenk hva du kan velge vekk og FÅ istedet! Garantert flotte dager som KUNNE vært ødelagt av vekta

YOU CAN DO IT!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat