Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-14, 21:42   #24180
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

De siste månedene har jeg hatt en merkelig "strekksmerte" i venstre stortå, rett på yttersiden av tåa.
Smerten kommer hvis jeg setter meg på kne eller hvis jeg strekker ut foten (à la ballerinastrekk, hvis dere skjønner). De der tingene kan jeg leve med, men smerten kommer også når jeg skal gjøre bulgarsk utfall - og det er en av mine yndlingsøvelser!
Jeg kan strekke foten forsiktig, helt til smerten blir mer eller mindre borte før jeg trener, men den kommer jo bare plutselig tilbake.
Den er skikkelig intens, nesten brennende og det kjennes nesten ut som om det er en sene som er for kort.
Er det noen som har en ide om hva det kan være???

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold