Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-10, 14:24   #22
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ny og lurer på litt

Vet du hva - jeg tror du er så tynn i resten av kroppen din at magen din dominerer det du ser... Ønsker du å bygge muskler og bli sterkere i kroppen vil magen din etterhvert se helt normal ut. Den kan også være unaturlig oppblåst om du i dag spiser mye karbo - og DET skal det ikke mye til for å endre

Istedet for å gå helt berserk på strikt lavkarbo - kan Lindberg være en fin mellomting. Du kan evt senere prøve mer strikt lavkarbo - men så lenge du er i den alderen du er - trenger du faktisk ekstra næring - MYE mer enn feks min gamle 40-årige kropp som har vært tvangs-slanket i de siste 20 åra...

Sjekk ut Lindberg-retningen her på forumet og viktigst av alt - LES deg opp!

Jeg synes også du burde involvere legen din i dette. Lykke til!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat