Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-11, 16:44   #13
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvor lang tid tar det for kroppen å gå inn i ketose?

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Når jeg snakker om "utskeielser", mener jeg krem med rom essens i, eller et glass pepsi max i ny og ne ikke karbo utskeielser. Men når det er sagt skal jeg leve med denne kosten resten av livet, det er i hvertfall planen, å da er jeg faktisk nødt til å ta meg en skikkelig middag på julaften og en god posjon pasta på bursdagen min

Godt med oppklaringer! For meg er utskeielser høykarbo-mat - en utskeielse på lavkarbomat er for meg ingen utskeielse - derimot opplever jeg at det er en fin måte å IKKE skeie ut med høykarbo. Du kommenterte noen som hadde skeiet ut på høykarbomat - derav misforståelsen fra min side.

Vær forsiktig med pastaen på bursdagen din - jeg spiste gratinert pasta noen mnd etter at jeg starter på lavkarbo (kurs - ingen butikk i nærheten og atkinsen var fortært...) og jeg ble VELDIG uvel og oppblåst i magen - så ille at det ikke var verdt det faktisk

Fint at du presiserer - jeg synes generelt du virker positivt kunnskapssøkende og dermed absolutt et forbilde for andre som er i startfasen

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat