Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-11, 22:20   #7
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kroppen tror den sulter ihjel!

Opprinnelig lagt inn av TonjeKB, her.

Begynte å trene igjen i forrige uke etter å vært uten trening/lavkarbo i noen år.. Trent 3 ganger denne uka. Spinning i 60 min i dag. Og jeg er så SUUUULTEN!! Jeg kan spise og spise og spise.. Tror jeg smokka i meg over 300 gr tyrkisk youghurt med bringebær i stad!! Please, fortell meg at dette går over når kroppen ikke har fått treningssjokk lenger....... Har jo trent før også, men kan ikke huske at jeg har vært SÅ desperat sulten som jeg har vært etter de siste treningene...

Syns ikke du spiser særlig "ordentlig" mat som metter... yoghurt og salat er ikke særlig proteinrikt heller (selvfølgelig avhengig av mengde).
Du bør spise protein og fettrikt etter trening. For meg hjelper det med en atkins-bar etter trening hvis jeg føler meg sulten, det holder til jeg kommer hjem og får ordnet meg et ordentlig måltid fast føde (ikke flytende som yoghurt )
Entrecote, nakkekotelett, grillet kylling med skinn, laks osv har fine sammensetninger med BÅDE protein og fett i seg

Ser du er litt som jeg - er mest glad i mat som kan "drikkes" - og det tror jeg ikke holder i lengden... så mer tygge-mat enn drikke-mat er vel mitt personlige råd i forbindelse med trening

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat