Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-10, 14:47   #25
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Spis så mye frukt du vil, frukt er fantastisk!

Opprinnelig lagt inn av Queen of Wands, her.

Vi er vel på et diskusjonsforum vel? Et forum som heter Lavkarbo.no. Da må det nesten være lov å si at man ikke syns frukt er så fantastisk. Greit at noen kan spise det, og frukt kan inneholde mye bra (men man må også ta i betraktning at mye frukt er langreist, og ikke er av optimal kvalitet), MEN for mange, inkludert meg selv, er jo frukt en skikkelig trigger da. Det er veldig lett for meg f.eks. å spise 15 plommer, men to - det er vanskelig det...


haha - jeg har AKKURAT samme problem - 2 plommer liksom hva er DET?? Plommer som er så godt... og treet mitt er fullt av søte deilige... (ok innrømmer å ha smakt EN - ved to anledninger... og det er århundrets test i selvdisiplin å ikke pakke i seg en 5-6 til hehe)

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat