Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-10, 13:16   #10
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Trenger stor hjelp!

Opprinnelig lagt inn av tinipus, her.

Åjaa, så mye altså jeg hørte at jeg bare kunne spise ca 50 om dagen, men det varm da godt og høre. Prøver så godt jeg kan og holde meg unna de tingene med mest karbo i, grønsaker er bra jeg kan spise, har hørt man ikke skal spise ting som vokser opp hva bakken eller noe i den duren

Viste ikke at kabonader og fiskepinner var fy,fy!! Spise kabonader i går, trodde det var bare masse fett og lite karbo, men men nå vet jeg det... Har dere flere råd og tips så takker jeg gjerne ja til det, er veldig taknemelig for at dere hjelper meg på min vei

Les innholdsfortegnelsen på ALT du har tenkt til å spise.
Jeg er vant til ketolyse, så for min del, holder jeg meg unna alt som er mer enn 5 g karbo pr 100 gram vare.
Jeg ser også på om varen innehioder dextrose, sukker , druesukker, tapioka (tror jeg det het) og all annen stivelse. De holder jeg meg også unna i størst mulig grad.
Av grønnsaker skal du (i utgangspunktet) spise grønnsaker som vokser OVER bakken, minus mais. Vær oppmerksom på at løk inneholder mye karber og har en høy egenvekt. Minimais er lov. Erter, bønner og linser er lov på f.eks Lindberg, men ikke på Ketolyse.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat