Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-10, 08:36   #13
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Trenger stor hjelp!

Opprinnelig lagt inn av tinipus, her.

Kommer det inn mange gode råd, takk for det Jeg prøver og se hvor mye karbo det i i div varer og slike ting, men merker det at jeg ikke kan leve på salat og bare grønt, i morgen tror jeg at jeg må ha litt mer mat i kroppen for merker det at jeg blir veldig sulten, drikker heldigvis masse masse vann så kroppen ikke streiker helt, tror jeg skal ha ommelett til lunsj i morgen, salat metter ikke min kropp hehe Men knekkebrød er vell ikke lov kan jeg tenke meg? sånn helt vanelige wasa?? Skal prøve og bake protein brød i morgen, så vi får se hvordan dette går

Du er som sagt på egenkomponert og har ikke sagt hvor mange karber du har tenkt til å ligge på, så om et knekkebrød er ok, vet bare du...
Ellers skal du ikke bli mett av salat og grønnsaker, det skal du bli av fett og proteiner.
Fra grønnsakene kommer vitaminer og mineraler som kroppen trenger samt at de er en kilde til de karbene som man skal ha.
Jeg vil anbefale Nannahs lyse søndagsbrød, det er kjempegodt.

Ellers er det vanlig å føle seg litt sulten i begynnelsen, kroppen er ikke vant til å få ren mat og venter på karbohydratene. Det går over, men spis fett og drikk vann så går det fortere over.

(Husk at jeg tenker kosthold med ca 20 g karber om dagen, for det er det jeg kan best, hehe)

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat