Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-11, 09:20   #22
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Lindberg vil jo ha magre meieriprodukter - det kan vel ikke stemme??

Opprinnelig lagt inn av LiMe, her.

Synes det er skrevet titt og ofte at "vi teller ikke kalorier på ketolyse." Og mange av rådene ved stagnasjon i vektnedgang går på å øke fettinntaket.

Det er jo forskjell på å telle kalorier for å spise riktig mengde mat, og for å spise minst mulig kalorier
Jeg synes det er greit å vite hva jeg spiser. Legger innimellom inn på Diett.no mest for karbohydratnivået sin del, men da får jeg også se % messig forhold mellom fett, prot og karb. Samt at jeg får opp kalorier.

Har jeg spist "for mye" kal en dag, så merker jeg det også på at jeg er altfor stappmett.. Ubehagelig stappmett. Nå jobber jeg med å kjenne på sult og metthetsfølelsen, og ser faktisk på kaloriene mest for å ikke spise for lite

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat