Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-11, 21:12   #11
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Manglende vektnedgang

Da synes jeg du bare skal fortsette og utforske alt det du kan spise. Nyt vinen din, jeg antar du skjønner at for noen vil det være nok til at det går mye tregere ned i vekt, men du må prioritere selv, og jeg mener definitivt at man skal drikke litt vin når man er student - det er faktisk MORSOMST og drikke vin sammen med medstudenter i sosial setting...

Ai, disse minnene

Velg deg heller noen uker etter hverandre hvor det er mindre sosialt (hører rå latter her nå hehe) hvor du kan kjøre hvite uker for å se om du kan booste litt.

Stress deg ihvertfall ned - og nyt livet med de valgene du har gjort kostholdsmessig

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat