Tråd: Trondheim
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-11, 09:17   #188
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av littleme, her.

Dette liker jeg Nerthus! Skal definitivt prøve ut dette! Likevel tror jeg det hadde vært best med en guide i mitt tilfelle. Tror jeg har gått opp til bymarka et par ganger, men aldri gått rundt oppi der. Vi får se hva som skjer

Ingen som har lyst å være min turguide i Trondheim?

Skulle jeg gjerne, men bor dessverre på Østlandet så litt langt og dra. Jeg er fra Romulslia, og har gått veldig mye i marka rundt Granåsen/Rønningen siden jeg gikk ungdomsskolen der og vi var VELDIG mye ute og gikk Estenstadmarka kan også anbefales.
De aller fleste stedene er det gode merkede løyper, hvis du bare finner utgangspunktet/parkeringsplassen og har med deg gode løypekart kan du jo bli litt kjent på egen hånd også

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat