Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-12, 21:27   #473
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av milja, her.

Har gått på det 1 uke i dag. Mannen min har gått ned 3kg. To andre vi kjenner som begynte samtidig har han gått ned 3,5 kg og hun 2 kg. Og hun skulle bare ned 3 kg, er ganske slank i utgangspunktet.Jeg har gått ned 500 gram.. Og skal ned 10 kg..Livet er litt urettferdig akkurat nå..:-)

Du kan nok ikke sammenlikne deg med andre når det gjelder vektnedgang. Fokuser på å spise riktig, og ikke mer enn at du er behagelig mett. Sjekk med nybegynnertråden om du gjør noen nybegynnerfeil! Drikk GODT med vann, og spis mye og varierte grønnsaker til gode proteinkilder (kjøtt, fisk, fugl, sjømat). Velg passe med fett attåt, noen kan ikke spise ubegrenset med fett fordi kroppen da ikke må ta av kroppsreservene.

Ta med at lavkarbo er vektregulerende, det er ikke sikkert at kroppen din mener du skal ned 10 kilo.

Tilslutt - 500 gram ned ER 500 gram ned, nyt at du faktisk har vektnedgang, kos deg med maten og slutt å bekymre deg!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat