Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-11, 16:39   #11
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Streng lavkarbo i fire uker - opp 7kilo!!

Skriver litt under på den forstoppet greia jeg... søk opp på førstesida så får du tips om hvordan løsne opp dette OG det er svært vanlig med forstoppelse!

Litt mye løk kanskje - løk gjør også rare ting med magen Halver eller kutt ut en uke og se om det hjelper!

1300 kcal blir lite fett. Du har også holdt på i "bare" 4 uker! Det kan for noen ta mye lengre tid å komme i gang med fettforbrenningen. Øk litt på fettmengden og spis litt mer mat generelt så du får kroppen med på dette.

Dessuten foreslår jeg at du setter deg ned og skriver ned alt du spiser nå i to dager framover. Hvis du ikke vet hva og hvor mye du spiser - er det vanskelig å finne ut om du gjør noe "feil". To dagers arbeid er det verdt - noter ned på en lapp når du lager mat, mengde osv, også når barna er i seng (forhåpentligvis ikke for sent hehe) så regner du ut via matvaretabellen eller andre steder hvor mye kcal, protein, fett og karbo du har spist denne dagen. Det er garantert verdt innsatsen!

Får du løsnet magen løsner nok ganske mye vil jeg anta

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat