Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-11, 08:43   #4
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Manglende vektnedgang

Opprinnelig lagt inn av Marlykk, her.

Hei.Ikke gi opp.. Jeg har også nettopp begynt.. Jeg er ca 166h..vekt 87,5 for 2 uker siden..Gikk ned 1,3kg første uka.(spiste lite eller ingenting da).. Har veiedag hver mandag..(altså i mårra) Føler ikke at jeg har gått ned denneuka.. Men.. jeg gir absolutt ukke opp... Har sååå ..lyst til å bli slank.. Følg på du og.. tvi ..tvi.. Kanskje du bare spiste litt feil.. Lykke til.. ikke gi deg...Optimista

Det og spiset lite eller ingenting avhjelper ikke vektnedgang. Det er svært viktig og spise godt med mat de første par ukene for å avhjelpe fettforbrenningen og komme i gang!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat