Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-12, 23:29   #110
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Er bare å gi gass å få rævva i gir - bokstavelig talt

Det er deilig å se at kroppen strammes opp og at jeg er mer definert i spesielt bein og armer, selv om ikke vekta rikker seg en tøddel en gang. Nå er det jo et par uker siden den treningsøkta og jeg makser nå knebøy på 110 kg og trener på 80-85 kg. Det føles godt å mestre dette og kjenne at det gjør godt for kroppen. Jeg har slutta helt med bodypump og slikt, nå er det tung stryke og kondistrening (selv om det har blitt dårlig med det i det siste--- ehhmm ) som gjelder.

Er bare å gi jernet alle sammen, det føles godt

Testa med 21,5 kg på enarms roing, og det gikk jo så det suste (tok bare 2x10, siden jeg hadde andre ting jeg "måtte" igjennom ) Men da ser jeg jo at 15 kg ikke var min "startmax".
Tar du knebøy med stang eller i maskin? Lurer, fordi jeg synes 60 kg er tungt med stang (har en tendens til å "henge" på stangen i tillegg ) men i maskin klarer jeg mye mer.
Markløft er jeg litt lessen på enda fordi jeg er ikke helt sikker på teknikken, og da er det bedre å ikke løfte max tungt (Tar 50-60 kilo).


Man vet ikke hva man klarer før man har prøvd!!

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat