Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-12, 09:03   #114
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Opprinnelig lagt inn av gamlebyen, her.

Det er helt naturlig. Maskina hjelper deg jo en del. Regner med at det er snakk om smithmaskin her, og da slipper man å bruke en del energi på å balansere stanga.

Nei, de har ikke smith-maskin der jeg trener. Men de har en av disse hvor man ligger på rygg og presser opp en plate med beina.
Jeg skjønner jo at når jeg bruker stang, så løfter jeg også min egen vekt og derfor må jeg legge på ekstra hvis jeg bruker treningsapparatet. (Men 50-60 kg + min vekt... jeg er ikke heeelt der enda )

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat