Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-11, 23:16   #147
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Opprinnelig lagt inn av Luggetuppen, her.

Jeg ønsker meg ny badevakt! Noen som kan foreslå er grei og billig en?

Den jeg har er skikkelig håpløs. Hvilken vekt den viser er som å trille terning. For moro skyld veide jeg meg en kveld rett før jeg gikk til sengs, og så etter at jeg stod opp igjen på morgenen (da hadde jeg vært en tur på do i løpet av natten og ikke drukket noe som helst). Vekten påstod da at jeg veide 800 gram mer på morgenen enn kvelden .

Også har den en "fancy" innbygget funksjon: internminne! Hvis man veier seg med kort mellomrom husker vekta den forrige veiingen og nekter å måle på nytt. Noen ganger viser den et åpenbart feil tall fordi jeg står skevt på den, eller den vipper litt i fugene mellom gulvflisene, men ikke pokker om den vil veie på nytt nei! Møkkasak! Også så dyr som den var (kostet godt over 1000-lappen for 8 år siden).

Glem vekta og invester i et stilig målebånd istedet?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat