Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-12, 11:37   #7
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Dårlig ytelse

Opprinnelig lagt inn av plast, her.

Takk skal du ha!

Jeg har vært på ketolyse før, og jeg gikk ned i overkant av 20 kilo, så det funker for meg. Men den gangen trente jeg veldig lite, så derfor dette spørsmålet.

Hvis det er noen trøst, vil du merke at styrken og utholdenheten din blir helt "syk" når du har holdt på noen måneder Jeg ble seriøst sterk, og på min første pt-time (etter et år på lavkarbo) tok jeg på første styrketest 155 kg i benpress. Dette var da repetisjon a 10 nr 8... jeg jobbet meg altså oppover. PT'n mente 200 kg benpress kom til å gå helt greit også, men da begynte jeg og bli bra sliten (utrent, 40, kvinne, ca 15 kg for mye).
Da ble det egentlig greit og ha litt kraftige lår, for det er ikke BARE fett liksom

Utholdenhetsmessig ble det også store forandringer (jeg trente i en lengre periode pre-lavkarbo også, men måtte ta pause pga sykdom). Ikke så eksplosiv, men seig og sta som f. Når jeg pre-lavkarbo følte at ok NÅ er jeg tom på bicep-curls, så kunne jeg på lavkarbo "tvinge" vekten opp allikevel. Og etter et par sekunders pause - kunne jeg gjøre nytt sett Gled deg, men skynd deg sakte, så du har med deg kroppen din på veien

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat