Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-11, 06:59   #39
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Om "Skaldeman-kuren"

Opprinnelig lagt inn av Mithila, her.

Hei!
Eg er litt usikker med tanke på kor mykje ein skal ete per dag. Og kor store porsjonar? Las ein plass at Skaldeman meiner ein skal ete til ein er mett.... Er usikker på om eg et for mykje per måltid. Føler heile tida at eg har lyst på noko, men er ikkje svolten, har dette noko med at eg ikkje et karbohydrat lengre? Eg er nett starta på lavkarbo, og har ein konstant hovudverk, men dette er vanleg?

Ikke bekymre deg for mengdene de første par ukene - det regulerer ofte seg selv! Det viktigste er NOK fett og MYE vann i starten. Det tar fra 2-8 uker før fettforbrenningen er i gang - så spis så mye du vil, bare tenk karbo ikke mengde Du kan spise en gang eller fem ganger om du vil, dette finner du utav etterhvert.

Det stemmer at sultfølelsen forsvinner når du kutter karbo - jeg fikk et nytt syn på matinntak - og har blitt mer bevisst på at jeg fyser litt nå også men nå VET jeg at jeg ikke er sulten

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat