Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-11, 17:05   #195
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Opprinnelig lagt inn av Himaele, her.

Noen som vet hvor fort man kan se om man har ramlet ut av ketosen? Noen timer etter maten er spist? på kvelden? nesten dag?
Nabo dama her var så søt og kom over med varm lunsj til meg i dag. Hun er nyinnflyttet fra Thailand. Det var nudler med litt grønnsaker og kjøtt. Smakte helt nydelig! mmm. Men det er jo ikke noe en skal spise da.. Men, så er det jo lørdag! *leter etter gode unnskyldninger*
Så jeg er litt spent på om jeg detter ut av ketosen nå...

Drit i det - og fortsett og spise lavkarbo! Jeg mener om du faller ut eller ikke, hva kan du gjøre? Bare fortsette med og spise slik du har bestemt deg for og ha en hyggelig lørdagskveld. Glem dårlig samvittighet - spist er spist uansett

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat