Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-11, 13:25   #10
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Normalvektig på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av apekatt1, her.

Dette høres jo fornuftig ut Kan være porsjonene mine som er for store, fordi jeg har tenkt at jeg kan spise "så mye jeg vil" så lenge det ikke går over 20 gram karbohydrater. Skal gjøre noen justeringer her fremover og se hvordan det går, kommer aldri til å gi opp lavkarbo så lenge magesmertene er fraværende og formen ellers tipp-topp! Takk for gode råd

Må bare kommentere at det er så flott at magesmertene dine er fraværende! Jeg er også symptomfri fra chrons - det ble jeg etter bare FIRE uker på lavkarbo! Kommer aldri til å spise annet enn lavkarbo - livet har blitt en del hakk bedre kan man si

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat