Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-04, 11:15   #2
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

vel jeg har kun den norske (og den ligger igjen i bergen...) har ikke lest den originale, men i den norske så står det at oppskriftene er besrbeidet norske forhold av fru Espelid.

spør du meg så hadde det vel vært bedre om en her inne hadde gjort den jobben
ikke fordi hun har gjort en dårlig jobb... tror jeg?? har brukt få av oppskriftene,.. men hun er vel mere på GR bølgen vil jeg tro... uten at jeg har noe grunnlag for å tro det..


også lurer jeg veldig på dette med mager ricotta... jeg forstod det sånn at det var snakk om ricotta, som er en mager ost (10 gr fett pr 100 gr) og ikke en mager utgave...?? men det virker som mange andre mener man skal kjøpe mager-ricotta...

skjønner ikkeno', jeg...

forhåpentligvis så er resten av boka (del 1) kun en oversetning og ikke en omskrivning!!!!

tror det var HP som påpekte at boka anbefalte lettmargarin, og det er vel kanskje espelid..? ikke vet jeg...

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat