Tråd: Nybegynner!
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-11, 18:55   #9
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Nybegynner!

Opprinnelig lagt inn av PlayMe47, her.

Takk for gode innspill!
Jeg skal prøve å bake knekkebrød i dag, har laget hjemmelaget knekkebrød før jeg begynnte med lavkarb. den eneste forkjellen nå blir at det er uten rugmel. Tror likevel at det blir godt. Mulig jeg kommer til å tillate meg å ta en drue eller to oppå osten når jeg spiser det som pålegg på knekkebrød,
Jeg spiser bare 2 måltider om dagen, fordi jeg blir så mett av det jeg spiser. Derfor tror jeg at jeg kan tillate meg det uten å overstige grensen for hvor mye karb jeg skal ha daglig. Bakte suksessterte i gårkveld etter oppskrift her inne, i dag gikk den i avfallsdunken. Skal jeg lage kaker en annen gang må jeg finne fram til et annet søtstoff enn sukrin, Splenda smaker ikke altfor ille f.eks på grøt, men vet ikke hvor godt den egner seg som det eneste i bakverk? Noen med erfaring på det?

Jeg bruker stort sett flytende natreen. Smaker mest likt "sukker" etter min mening Der oppskriftene sier sukrin, bruker jeg mye mindre mengde sukrin enn i oppskriften, og smaker til med flytende natreen. Gir mindre kaldsmak og bedre opplevelse.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat