Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-11, 13:40   #12
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har tid og lyst til å regne ut noe på Diett.no?

Har ikke du gått ned 40 kilo og er på målvekten din? Er det ikke da naturlig at vektnedgangen også stanser opp?

Hvis du i tillegg nå ikke går opp heller - har du jo funnet balansen i kostholdet ditt (hvis du da føler deg i fin form og har overskudd til hverdagn og evt trening). Gratulerer med det!

Skal du gjøre noe som helst ville jeg kuttet mellommåltidene det ser ut som om du har - slik at kroppen får jobbet med fettforbrenning innimellom måltidene. Min kropp ser ut til å bli litt stresset om jeg spiser lite og ofte. I tillegg har noen effekt av at de spiser siste måltid på dagen så tidlig som mulig.

Er du usikker på fettmasse kontra muskelmasse finnes det metoder for å måle dette - feks inbody maskiner som jeg vet ihvertfall noen elixia-sentra har

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat