Tråd: Endrer smak
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-12-09, 23:06   #5
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Endrer smak

Opprinnelig lagt inn av trillian78, her.

Jepp! Det mest merkbare er at jeg er mye mer følsom for salt. Det er så ekstremt at jeg faktsik sliter litt med å spise ute/hos andre fordi alt smaker salt salt og atter salt. Hjemme holder det med det saltet som kommer fra smøret jeg bruker i maten.

Slik er det for meg også! Jeg fatter ikke at folk klarer å spise så salt mat som de gjør. "Lettsaltet" fisk smaker omtrent det samme som å spise fenalår når jeg får det hos andre...

Ellers liker jeg ikke melkesjokolade mer (yndlingssjokoladen min ), og når jeg er "av" lavkarbo, så synes jeg det meste smaker for søtt eller for salt av det som jeg vanligvis ikke spiser.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat