Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-12, 08:39   #14
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Drikke brus når en gir blod?

Opprinnelig lagt inn av Mints, her.

Skuffa nå altså. Dette som liksom skulle være min gode gjerning her i livet Jaja, jeg får gi om noen måneder da, når Levaxindosen min er ferdig regulert

Av alle de gode gjerninger man kan gjøre her i livet, så er vel det å gi blod noe så enkelt at jeg noen ganger er redd for at det ikke "teller med"
Der får jeg fri fra jobben, blir sjekket for en del sykdomstilstander, ligger og leser dagens avis, skravler med hyggelige laboranter, drikker vann (tidligere juice), ligger og slapper av en 10-20 min og får en fin "premie" etterpå... Det er jo nesten så jeg føler meg skyldig, hehe

Dumt at du ikke fikk gi blod da, men jeg håper at du vil begynne med det når du kan

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat