Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-11, 23:14   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Dere som har slanket dere flere ganger på lavkarbo...

5 kilo på nesten 4 uker synes du er litt sakte? Jeg tror du legger mer merke til de "få" som raser ned i vekt og ikke så mye ser ALLE de som har et mye saktere vekttap (Til sammenlikning gikk jeg ikke ned et eneste gram de første SEKS månedene på lavkarbo - men holdt vekta og har aldri hatt det så bra...)

Jeg har begynt og vil aldri slutte med lavkarbo så jeg kan ikke svare på de andre spørsmålene dine Min bakgrunn er at lavkarbo hjelper på chronssymptomer, selv om jeg ikke "raser" ned i vekt - HOLDER jeg ihvertfall vekta helt fint på et kosthold jeg nå er sååå komfortabel med at det er ingen vei tilbake

Holder på å utforske litt om "helt ren mat" kosthold uten tilsetningstoffer og søtning - så får vi se om vektnedgangen min kommer seg i gang igjen etterhvert

Ønsker deg lykke til!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat