Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-09, 11:00   #125
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fettfestivalen

Opprinnelig lagt inn av Mistral, her.

Hvis det er meg du sikter til har jeg stort sett spist lavkarbo i 5-6 år, altså.

Jeg snakker generelt, siktet ikke spesielt til deg, altså!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg er ikke på fettfestivalområdet, står mer utenfor gjerdet og kikker Men jeg må si den er en deilig motvekt til et gryende kalorihysteri her inne Og så minner det meg på at mindre karbo og mer fett er det jeg streber etter. Festival light!

Ja, enig! Blir helt svett av alt snakket om kalorier. Jeg gir en god dag i hvor mye kalorier jeg spiser (enn om jeg synes det er fascinerende at det kan være så forskjellig fra dag til dag). Men det har kanskje noe med at jeg ALDRI i hele mitt liv har telt kalorier.
Vil uansett anbefale DENNE tråden til alle! Den gir en god forståelse for alt med kalorier og termodynamikkloven, og hvorfor det har lite relevanse for vektnedgang på lavkarbo

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat