Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-11, 11:44   #3
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Vann i kroppen

Min erfaring er at jeg må drikke MYE vann hver dag for å holde vannansamlingen under kontroll. For min del betyr det 3-4 liter rent vann.
I tillegg må jeg trene lett. Altså gjerne korte og raske gåturer, litt arbeid i hagen til jeg blir svett sånne ting. Hard styrketrening eller lang gå/jogge på mølla gjør meg hoven som fy selv om jeg bæljer ned med vann

Pt er jeg svært lite aktiv og hjemme pga langvarig sykdom og jeg er "tjukk" av vann i hele kroppen så jeg starter dagen med et par halvliter flasker kaldt vann fra springen (og håper det trigger litt turer på do )

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat