Vis enkelt innlegg
Gammel 09-07-11, 16:10   #40
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Feit og trøtt på LCHF!

Opprinnelig lagt inn av trønderjente29, her.

kanskje jeg ikke tåler melkeprodukter? veldig dumt, for nå spiser jeg ost og meierismør til nesten alle måltider jeg lager. hva skal jeg spise hvis jeg ikke kan spise det?

Mange her inne spiser lavkarbo så godt som fri for meieriprodukter, bla photobscura
Du kan prøve og kutte fløte/rømme/CF og sånt først en uke. Spis så rent som mulig - uten brøderstatninger av noe slag. Egg i alle varianter, fisk, fugl, kjøtt med kokte grønnsaker, meierismør, avocado. Kutt også kullsyredrikken, og hold deg til vann. Prøv to uker med bare rene produkter minus flytende meieriprodukter og se hva som skjer.

For noen tar det lengre tid enn for andre og tilpasse seg lavkarbokostholdet, så ha tålmodighet!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat