Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-12, 10:30   #8
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Sykling og lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Eirik N R, her.

Hvorfor det står egenkomponert er fordi jeg ikke helt visste hva jeg skulle skrive.. :P Følger liksom ikke noen spesielle opplegg eller noe.
Jeg ligger på 70-80 gram KH per dag. Skal sjekke ut boka til Ferry.
Takk for innspill folkens

Ok, det er mest for at det er lettere og komme med råd når man vet hvor du ligger på kh-inntaket Siden du studerer ernæring, antar jeg at du allerede har lest boka "Bedre uten brød" av Lutz? Han snakker jo om et optimalt kosthold som har ca samme kh-inntak pr dag som du har. Har du ikke lest den, anbefales den - den er litt tung i detaljene rundt hvordan kroppen håndterer de forskjellige næringsstoffene, men med din bakgrunn så er nok det piece of cake

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat