Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-11, 14:15   #8
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Vi som ikke skal ned så mange kilo.. Bulimi

Opprinnelig lagt inn av peaches

Takker for svar Men er det ikke slik at når man kutter karber så må man spise endel fett slik at kroppen har det å forbrenne istedenfor?
Vil ikke kroppen ha for lite å bruke dersom jeg spiser lite fett og lite karb? Gå i sparemodus?

Helt korrekt! Jeg vet ikke hva du veier eller hvordan du ser ut, men jeg tror en av grunnene til at ketolyse eller andre lavkarbofilosofier ikke fungerer for å gå ned et par kg, er at kroppen allerede er normal Det er dagens idealer som er unormale. Og om man vil være undervektig, så kan man ikke spise sunt. Man må pine kroppen.
Og det er noe jeg IKKE vil anbefale

Spis nok fett, ferdig!

Forskjellige hormonkomplikasjoner/hormonforstyrrelser gjør det vanskeligere å gå ned, også på lavkarbo. Da er det lurere å snakke med en lege, helst lindbergklinikken, og få gode råd derfra

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat