Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-11, 14:17   #9
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Vi som ikke skal ned så mange kilo.. Bulimi

Opprinnelig lagt inn av peaches

Jeg har full tiltro til lavkarbo, og er hellig overbevist at dette fungerer.
Men det jeg lurer på er om jeg som skal ned "bare" 5 -10 kilo ikke kan spise så mye fett som andre som skal ned mer? Vet at mange sier kaloritelling er fy, fy på lavkarbo . Men begynner å bli så forvirret her, ja har lest maaange bøker og føler jeg har sittet meg godt inn i stoffet. Men kan det hende at det bare ikke fungerer helt for meg?
Siden jeg begynner å bli så usikkert på at det fungerer for meg, så fører det til noen sprekker... Sliten til tider med bulimi, så sprekkene blir helt forferdelige... Og etterpå blir jeg helt kvalm av meg selv.. huff, ond sirkel er det..

Det er også viktig å finne ut hvorfor du sprekker. Er det bare fordi du "har lyst på noe godt" eller ligger det noe mer bak? Kanskje det kan være lurt å prate med noen, gjerne en profesjonell, for å se om det kan få ting til å løsne?

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat