Vis enkelt innlegg
Gammel 14-04-11, 22:00   #5
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Spis deg slank

Opprinnelig lagt inn av kthnk, her.

Hvis man spiser variert mat, unngår små-/mellomspising, og ikke overgår 1300 kcal daglig, skulle man ikke da få samme resultat som med SDS-mat? Eller er det noe hokuspokus med de rettene (sammensetning, mendge, vitaminer ol) som man kan få fra SDS?
Barer lurer litt...

Jepp - det burde man! Jeg laget hjemmelaget mat etter boka spis deg slank etter ferdigmaten og fortsatte og gå ned. Ikke så raskt faktisk... men jeg fant jo ut at oppskriftene hadde en HEL del mer kalorier i seg enn ferdigmaten Dessuten får man ikke samme variasjonen - selv om jeg laget mye forskjellig i store porsjoner - og frøs ned - så jeg bare kunne ta opp ferdigmåltider. Og jeg spiste større måltider og ikke så mange pr dag... så jeg har faktisk lurt på - siden jeg forsker på egen vektstagnasjon akkurat nå - og forsøke med spisdegslank-"Metoden" - selv om det krever mye matlaging... og utregning... vi får se

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat