Tråd: Natriummangel
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-11, 18:09   #12
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Natriummangel

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Men ... jeg klarer ikke helt å fri meg fra dette med nyresvikten jeg da, og jeg har ikke lyst til å spørre legen min om det for jeg vil ikke virke hysterisk Er det noen som vet hvilke blodprøver man tar for å finne ut av sånne ting? Jeg har jo tatt en drøss med blodprøver opp gjennom tiden, så det kan jo være at noen av dem allerede er tatt. Googlet kjapt, men fant ikke noe sted der det sto hvilke blodprøver man tok, bare at det ble påvist ved blodprøver.

Det er flere prøver man kan ta for å sjekke nyrefunksjonen - men jeg synes du skal spørre legen din om dette så snart som mulig. MEST fordi du nå begynner og bekymre deg - og bruker tid på å tenke på dette - selv om det kanskje ikke er nødvendig

Og jeg står for det der med sol.... kom deg ut i sola! Mest effektive måten for kroppen og danne det gode d-vitaminet på

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat