Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-10, 07:33   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: hva kan jeg gjør bedre ??????

Sitat:

Det som eg sliter med nå er at jeg ikkje vett kor mye karbo som er i de forskjellige rettene. jeg spiser kun kjøtt og litt salat 3 ganger dagligt. men det som er problemet er kjøttet ligger ofte i sauser, så jeg tar kjøtte ut men det er jo selfølgeligt uongåligt å ikkje få med litt saus. men eg må jo ha mat i kroppen. er det muligt at eg overstiger 20 g til dagen vist får i meg litt saus til vert måltid ????????????????

Spør kokken hva som er i sausen! Ellers kan du jo spise rømme, og smeltet smør (meierismør, bremykt). Er det ikke mel/maisenna og sukker i den, kan du fint spise moderate mengder av sausen uten å bekymre deg. Prøv å få i deg litt grønnsaker (av typen som vokser over jorden). Er det lite grønnsaker som ikke ligger i melgratinering eller potet og gulrot kan du etterspørre andre grønnsaker.
Når det gjelder desserten har jeg egentlig ikke noe godt råd for å holde seg unna. Finnes det bær kan du spise det, og krem pisket med feks natreen er jo uten sukker. Du kan jo godsnakke litt med kokken slik at du en dag eller to i uka kan få noe som du også kan spise? Du kan jo få ja fra kokken om du spør
Ellers så får du kanskje holde deg hard hele uka unntatt lørdag og si at sånn får det bli. Dette er jo for en vektnedgangsperiode. Når du er fornøyd med vekta kan du jo smake LITT hver dag - om du i tillegg er flink til å trene og spiser lavkarboish ellers Dette ser du best selv hvordan vil være den beste måten for deg.

Vil ellers bare si at du har vært kjempeflink og fått et knall resultat på kort tid! GRatulerer og lykke til videre

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat