Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-10, 19:42   #2
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Nybegynner trenger litt hjelp ...

Hei,
Fibromyalgi har jeg ikke så mye greie på men flere som er/har vært her inne opplyser om reduserte smerter, mer energi og bevegelighet med et liv på lavkarbo.
I og med at samfunnet enn så lenge ikke er tilrettelagt for oss lavkarbere så må vi dessverre lage det meste av det vi spiser fra bunnen av med naturlige ingredienser. Så, for de aller fleste må nok planlegge litt i begynnelsen, men sånn er det jo uansett når man skal legge om kostholdet. Lavkarbo mat behøver ikke ta så lang tid å lage, her i huset har det gått mye i ulike kjøttdeiggryter, lag gjerne store porsjoner i slengen og frys ned, da har man alltids noe man kjapt kan varme opp senere. …det skal være en kjøpe fiskegrateng med lite kh, men husker ikke hvilket merke det var. Husk også at man ikke behøver å tenke tradisjonelt frokost, lunsj, middag – middagsrester egner seg like godt til frokost som lunsj.
For min del så har ikke matbudsjettet økt ved konvertering til lavkarbo.
Dersom du får i deg nok fett i løpet av dagen så er mellommåltider overflødig…
Her har du oppskriftsdelen av forumet
Linker til inspirasjon:
Hva har du spist til frokost i dag
Lunsj
Hva skal du ha til middag i dag-tråden
Hva har du spist til kveldsmat i dag
Samling av oppskrifter for lavkarbo.no


En samling nyttig lavkarbo informasjon
Til alle nybegynnere på lavkarbo…

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat