Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-11, 15:28   #8
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo og leddgikt/psoriasisleddgikt?

Opprinnelig lagt inn av Hønemari, her.

Takk for oppmuntring! Men hvor var denne linken din?
Forresten, siden jeg er på tråden og er helt fersking: jeg synes lavkarbobrødene/scones ol. har så fet smak. Smør, nøtter og ost gir en veldig mektig smak, nesten litt kvalmende. Og så skal en ha fett pålegg på toppen, jeg savner noe friskt og lett, ja, det er virkelig en overgang å putte i seg alt dette fettet...Men dette var jo et helt annet tema...

Sorry - den glemte jeg gitt *ler* HER er den ihvertfall!

Mye tilvenning i starten... du kan lage lavkarbo-knekkebrød istedet - de er kjempegode!

Bruk www.diett.no og prøv deg litt fram med favorittmaten din. Ser du at du har for lite protein eller for lite fett kan du søke opp i matvaretabellen og se hvor du kan hente mer av de forskjellige næringsstoffene. Egg er en fin ting på lavkarbo med sin gode fordeling av næringsstoffer så bruk egg i litt forskjellige varianter jevnlig.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat