Tråd: Recrea forte
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-07-12, 08:30   #10
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Recrea forte

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Har ingen anelse. Hadde helt glemt denne tråden, og håret mitt er fortsatt tynt, men ser at hårtap for meg stort sett er parallelt med stress. Samt at jeg har jodmangel, og så fort jeg slutter å ta jod, så røyter jeg som bare det.
Men ... snagge ...? Snagga? Er du svensk? Mener du skinne, altså barbere av alt sammen, rett og slett?

Jeg leste nylig en artikkel om dette med at om man klipper håret kort, blir det tykkere... mamma gjorde det på meg - uten at hun visste at det skyldtes at jeg nappet hår selv... spesielt når jeg satt å leste... men det fungerer altså ikke å barbere seg, håret er jo det samme fra de samme hårsekkene.
Håper du finner en løsning Photo, har en venninne med samme problem...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat