Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-09, 15:01   #18
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Kvalifiserte svar

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta, her.

Fettdiareen er veldig vitenskapelig. Spiser man mer fett enn leveren klarer å håndtere vil man få diarè, eventuelt også kvalme og oppkast. (Tror jeg har dette fra Udo Erasmus)
Det skjedde med meg en gang jeg spiste et fett måltid, tok udo's choice etter maten og fant ut jeg skulle prøve det jeg hadde lest om at å drikke kokosolje blandet med melk kunne hjelpe om man brygget på noe... Jeg skal love deg at jeg fikk bevis, om ikke veldig vitenskapelige...

Signerer!
Hvis man spiser veldig fet mat på fastende hjerte (eller at det er lenge siden man har spist), så kan galleblæren tømme seg. Det fører til at tarmen tømmes og man får da en akutt daire ca 15-20 minutter etter at man har spist.
(Mener jeg har lest dette inne hos lommelegen, jeg skal se om jeg finner en link.)

Jeg vet om en som trodde han var allergisk mot speilegg, for han fikk diare hver gang han spiste stekt egg og bacon til frokost. Han var ikke allergisk mot kokt egg eller eggerøre... og baconet var det heller ikke, mente han.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat